E_r_s_n3004 21+6 haftalık gebeyim bebeğimin normalde hareketleri rahatlıkla hissederdim bugün az hissettim tedirgin oldum normal mi sizce ilk gebeliğim
Mutlulukkk E_r_s_n3004 her gun hissedilecegini pek zannetmiyorum ya 😊 hareket ettigin de belki siz denk gelemediniz, farkedemediniz. İyi dusunelim iyi olsunn🎉
hulyaakgn34- Canım 24. 25. Haftalara kadar düzenli bi hareket olmaya bilir normaldir 25 ten sonra düzenli hissedersin