Esrasenturk 6 hafta 3 günlük hamileyim kahverengi akıntım var dün gece oldu sabah doktora gittim fitil verdi bir şeyin yok dedi bu akşam gene geldi kahverengi akıntı normal mi yaşayan var mı
Zehradzcn Bende de olmuştu. Kahverengi kanama eski kan. tabiki hamilelikte her kanama riskli ama kırmızı veya pembe biraz daha riskli. Fitili düzenli kullanın ve istirahat etmeye özen gösterin geçer inşallah endişe etmeyin
Mummumlilo Benimde olmuştu afedersin çamur gibi akıntı bir gün sürdü geçti hemen doktora gitmedim gittiğimde progestana devam et dedi. O zaman 6-7 hafta falandı sanırım Şimdi 11+5 oldum birkaç gündür kullanmıyorum bir sıkıntı yok çok şükür..