misirveannesi Cgdm07 3 ay bittikten sonra organik boya ile boyayabilirsin dedi açık hava olursa daha iyi olur olmazsa da maske takarsın demişti bana
Rabia_91 Çalıştığım için her gün yapıyorum. Günün sonunda düzgün bi şekilde temizliği yapılırsa sorun olacağını düşünmüyorum. Ayrıca cilt bakımı mı da hemen hemen hamilelik ten önceki gibi devam ediyorum.