AlyaNurAltun Kese oluşmuş ufak bi kanamam olduğu için doktora gittik Bir önceki gebeliğimde ölü doğum olduğu için progestan ve coraspin verdi doktor bu süreci geçiren veya bilgi sahibi olan var mıdır
tlhmrv AlyaNurAltun bnde dusuklerimden dolayı ocsapar ve coraspin kullandım doğuma kadar kullanılıyor doğumdan 1 hafta önce coraspirinj doğumdan 1 gün öncede ocsapari kesiyorlar
misirveannesi AlyaNurAltun detaylı ultrasonda rahime giden damarlardan biri tıkalı oldugu icin ben de corasprine basladım. Normalde sıkıntısız ilerleyem gebelikti bakalım nolcak