Adetin 21. Günü progestron baktırdım 43 çıktı. Gebelik olabilir yazıyor bir heveslendim ama yumurtlamanın 6. Günüydü baktırdığımda. Test tabiki negatif. Araştırmama göre progestron göğüs hassasiyeti yapıyormuş bu kadar yüksek olmasına rağmen göğüslerm aşırı yumuşak. Regl 6 gün var ilk defa bu kadar yumuşaklar.
Aynı zamanda çok afedersiniz 4 gündür tuvalete çıkamıyorum kabızlık var. En fazla gün aşırı çıkardım. Gebelik olabilir mi? Sabredemiyorum 6 gün geçmiyor 🥺