2 yıldir evliyim eşimde ve bende herhangi bir sıkıntı olmamasına ragmen bebeğimiz olmuyor kac kere gittim folik asit veya vitaminler verdi yine olmadı son olarak doktor ilac baslayalim dedi klomen verdi kullanan varmı acaba sansi arttiriyor mu nasil oluyor acaba 😯