Bende ağır alerjik rinit hastalarından biriyim. Hamilelikten önce her gün ilaç içiyordum ağır ilaçlardan. Hamile kaldığımı öğrendiğim an bıraktım çünkü gerçekten alerji ilaçları masum değil. Xiaomi’nin hava temizleme makinasını aldık bir de buhar makinası. İkisini birlikte kullanıyorum. Evde süpürge, çamaşır katlama vs gibi işler yaparken maske takıyorum. Bu aylarda dışarı çıkarken maske kullanıyorum ve odamın sürekli tozunu alıyorum. Böylelikle haftada 1 kere nöbet geçiriyorum. Böyle bir çözüm bulabildim. İlaç içmeyi hiç düşünmedim 🙏🏻