Kubraaksoyy Herkese merhaba 13+4 haftalık hamileyim bayadır prilam kullanıyorum gece yatmadan kullanıyorum ama içtikten sonra sabaha kadar midemi çok bulandırıyor sizinde öyle oluyor mu? Bi çözümünüz var mı?
newmom07 Kubraaksoyy bende ilk gebeliğimde kullandım. Bende bir işe yaramadı içince daha cok kusuyordum.evde olduğunuz bir gün kullanmayın deneyin kendinizi derim
Seydusss Kubraaksoyy Ben gece uyumadan bir tane içiyorum epey rahat geçiyor tüm günüm öyle bir problem hiç yaşamadım
Yazmelegi_ Kubraaksoyy ilk zamanlar sabah 1 öğlen 1 yatarken 2 içiyordum şuan gündüz bi tane alıyorum yatarken 2 içiyorum
RuyaKuzey2534 Kubraaksoyy İki gebeliğimdede kullandım. Benim biraz aç kalamama sorunum vardı içerdim açlıktan başım beynim patlardı. Ama içip soluna yat birde su iç. Sonra az atıştır mide boş olduğunda da mide bulantısı cok olur. Ben prilam olmasa birgün bi yerde kesin açlıktan düşerdim.
1Evrem Ben gece yatarken 2 tane, sabah aç karnına 1 tane alıyorum 26 haftalık oldum, bırakmaya korkuyorum bana iyi geliyor. Primlamsız düşünemiyorum.
Kubraaksoyy Yazmelegi_ bende gece uyumadan 2 tane içiyorum gündüz güzel geçiyor ama ilacı içtikten sonra çok midem bulanıyor 😢
Kubraaksoyy RuyaKuzey2534 evet doğru söylüyorsunuz içtikten sonra bişeyler atıştırıyım inşallah faydası olur 🥰
Zeyneparsln Kubraaksoyy Yok hiç bulantı yapmadı gece yatmadan önce iki tane içiyordum 18 hafta kullandım onunla durdum yani çok iyi geldi
Mutluemos Kubraaksoyy hem gece hem de sabah tüketin inşaAllah rahatlarsınız ben kullanıp çok rahatlayanlardandım ama aşırı uyku yapıyor bende gözümü açamıyorum Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşaAllah
ikbalk Kubraaksoyy gece yatmadan 2 tane içiyorum günüm biraz olsun rahat geçiyor, aksi halde midem çalkalanıp duruyor 🥹 1 tane içmeyi falan denedim ama sabah mide bulantısı ile uyanıyorum bu sefer.. eğer iyi gelmiyosa doktorunuza danışın daha etkili olanları da var belki o daha iyi gelir
Kubraaksoyy ikbalk aslında etki ediyor bana tüm gün rahatım içmediğimde daha kötüyüm ama gece uyumadan içtiğimde sabaha kadar çok midemi bulandırıyor bakalım denicem farklı bişeyler 🥰
RuyaKuzey2534 Kubraaksoyy inşallah senin hemen geçer benim oğlanda 21 hafta Şuan kızımda 16 haftada bıraktım
AySe1991 Gece iki tane içip yattığımda günüm rahat geçiyordu.şuanda 17 haftalığım ilacı bir haftadır bıraktım çok şükür.Darısı başınıza inşallah 🤲🏻
ikbalk Kubraaksoyy ben içtikten sonra midem bulanmasın diye muz falan atıyorum ağzıma, onu dene istersen bi de. Belki su çok olunca miden bulanıyor olabilir:)