ela_zynp Arkadaşlar merhaba pazartesi günü evde test yaptım adet günümü beklemeden ıkı çizgi çıktı ertesi gün kan testi verdim kan değerim 36 çıktı. Normalde adetim bir gun gecıkmedeydı. Sizce gebelik var mı sonuç nasıldır
babysevgi ela_zynp evet gebesiniz hayırlı olsun 2 gün sonra tekrar kan verirsiniz artıyorsa süreklı vermenize gerek yok doktor içinde coook erken 10 gün sonra gibi gidin anca kese görünür