Edafmo merhaba ne güzel pozitif şeyler yazmışsınız. İnşallah benim de böyle güzel geçer. Normalde çok cesaretli biriyimdir iki kez başka ameliyatlar geçirdim, ilk doğumum olacak burda yazılanlar yüzünden uyuyamıyorum kaç gündür. Spinal oldum karnımı açtıklarını hissettim diyenlere falan inanmak istemiyorum böyle bişey nasıl mümkün olur? O anda müdahale edilmesi gerekmez mi hemen ? Cevaplarsanız çok sevinirim