beyazaycicegi Fts-fts11 Benim ki kız, haftamdan beri belli 🥹 Başta hep diyordum benim şansıma göstermez ama doktorum direkt gördü. Emin olmak için 3-4 hafta sonra tekrar bakarız dedi yine kız. Artık gittiğimde sormuyorum da çünkü bende şahit oldum kız olduğuna 😃 Bu sene kız erkek karışık gibi 🥲
beyazaycicegi Rabia04_09 Doktorunuz neden sezaryeni tercih etti, bir sebebi var mı? Sağlıkla gelsin inşaallah❤️
Rabia04_09 beyazaycicegi ilk doğumum da sezeryan oldu arada 1,5sene var o yüzden mecburi sezeryan olacağım 🌸
beyazaycicegi burcin-2202 Bizden 2 hafta öndesiniz 😻 Zaman gerçekten çok çabuk geçiyor gibi, sağlıkla gelsinler inşallah ❤️ Biz 4-5 haftalıkken öğrendik bize gerçi bazen çook uzun geliyor ama 🥲🥹
burcin-2202 beyazaycicegi Bana uzun geldi zaman . En başından bulantılı, kusmalı, hastane, acil, yatış falan filan hala ilaç kullanıyorum bulantı için . Sağlıklı olsun kuzum önemli değil ama bir an önce gelse diyorum 🤲🫶
Sblatn beyazaycicegi Yapılabilir bir grup bence Allahın izniyle bende Mayıs annesi olcam 🙈🙈🤲🏻🤲🏻🤲🏻 bende cok didindm bi grup kurulsa fena olmaz bence☺️☺️☺️
beyazaycicegi Sblatn vallahi bende isterdim ama yasaksa risk almak istemiyorum sonra şikayet felan edilir 🥹
Sblatn beyazaycicegi Yapılabilir bir grup bence Allahın izniyle bende Mayıs annesi olcam 🙈🙈🤲🏻🤲🏻🤲🏻 bende cok didindm bi grup kurulsa fena olmaz bence☺️☺️☺️
Denizegeabioluyor Ilk dogumum sezeryan oldugu icin yine sezeryan olacagim tahmini 10 mayisda aliriz prenses hanimi dedi doktorum💗🌸 Mayis olsa bile tamamen sicak olacagini dusunmuyorum havalarin oyuzden uzun kollu ama ince seyler aldim hep
beyazaycicegi burcin-2202 Ya :( Herkeste o kadar farklı ki gerçekten. Allah hayırlısı ile kavuştursun inşaallah ❤️