Kızlar 11+2 haftalığım şu ana kadar hiç miğde bulantım olmadı ve kusmadım daha demin birden fenalaştım üşüme baş dönmesi ve miğdem bulandı kustum ardından şiddetli devam eden gaz sancısı şimdi ise ishal olmuşum hemde feci şekilde 3 gebeliğim ama ilk defa başima geliyor 😕 sizce doktora gitmeli miyim