Semilk05 NrglTurkoglu yani hasta bezi giyilebilir mecbur alıcaksınız kanamanız olacağı için başka marka da alabilirsiniz sizin tercihiniz
Pentate NrglTurkoglu ben bir paket almıştım 8 li 4 tane kullandım sezeryan doğumluyum şimdi yine doğumum geld kalan 4 ü kullanıcam😂😂 ve evet lazım depend marka adı siz başka markalarda tercih edebilirsiniz
TTtutku NrglTurkoglu ben normal ped alcaktım ama bana dediler ilk bi kaç gün çok oluyor kanama diye bende bi paket aldım e bebek indirimde 80 tl ydi şuan da var heralde indirim
Pentate TTtutku normal pedler işini görmez muhtemelen biraz pahalı bir ürün ama çok rahat gercekten ihtyac oluyor