shrbnaltn uyandığımda iç çamaşırım ıslaktı, hatta çarşafta da biraz vardı. İç çamaşırım siyah olduğu için renk değişimi görmedim. Anneme söyledim, günlük ped yapıştır renkli mi görelim dedi. Gün içinde pembemsi renkli gelmeye devam etti, 2 gün sonra doğum yaptım. Nişan dedikleri şeymiş. İnşallah sizin öyle değildir, benim bu bahsettiğim 40+0’da oldu, 40+2 de doğurdum.