Mutluanne4141 canim 30.haftamda gecis yaptim selcuk topcu hocaya gidiyorum keske basindan beri oraya gitseymisim dedim cok memnunum kendisinden dogumhaneyi ebeleri bilmiyorum ayin 13nde sezeryanim olucak onun disinda baska bi bilgim yok ama doktoruma bayiliyorum