Mrryme canım bebiş öyle yada böyle doğacak içinde kalmayacak🙈YouTube dan yada bilirkişilerden (ebe) vs. Nefes egzersizleri,doğru ıkınma tekniklerini öğren kendini buna hazırla. Doğum anında ne yapacağını bilmek daha iyi unutma ki seni doktor ya da ebe doğurtmayacak onlar sadece yönlendirecek şöyle düşün bir otobüsün bizler şoförleriyiz doktor-ebeler ise muavinleri 😊 o yüzden bilinçli olmak doğum sırasında acımızı en aza indirmek bizim elimizde 🙏🏻 Bende Allah nasip ederse haziranda doğum yapıcam şuan gebe okuluna gidiyorum ve çok faydalı düşüncelerimi değiştirdi korkularımı bi nebze de olsa yenmeni sağladı 🥰