sblyzl Hanımlar bu sorunumu nasıl anlatıyım bilmiyorum sanki boğazıma oturmuş bişi var çıkaramıyorum soda su hiç bişi fayda etmiyor yardımcı olabilecek olan var mı lütfen
Canan-_16 sblyzl benim bu sorunum vardı ve aylar sürdü geçmesi gitmediğim hastane kalmadı bişi çıkmadı valla ama çok zor bişey
littlemiracle_ sblyzl ekmegi birazcık çiğneyip yutun eğer boğazınıza birşey takıldıysa ekmek götürüyor
busegv sblyzl bu bende de oluyor ve çok iğrenç bir his sanki bir şey var boğazımda ve ne yesem de aşağı inmiyor gibi
butterfly35 sblyzl bende de gebelik başında vardı ama gazdı o çıkaramadığım için sanki boğazıma düğümlenmiş yutkunsam gidecek gibi ama gitmiyordu ağzımda da hep acı gibi bi tat vardı. Hafta ilerledikçe arttı geğirerek püskürterek kusuyodum gazı çıkaramadığım için, kusarken çıkıyordu gaz normal kusma gibi değildi reflü gibiydi doktorum gaz ilacı verdi o mide asitimi ve sindirimimi baya dengeledi sonra geçti çok şükür. Şimdi çok şükür haftam daha da ilerledi afedersin üstten değil alttan gazım oluyor 😅 gaz olayı daima bizimle hafifletecek çözümler bulmaya bak ❤️
ensensr23 Bende de var ve midemi bulandırıyor. Reflüden oluyor midem yanmıyo ama o şey orda yinede var. mide yanmamı sıcak bişey içince hissediyorum. Umarım anlatabildim🙂
butterfly35 sblyzl birde seni rahatsız eden şeyleri yemeden dene bakalım o zaman anlarsın sindiremediğin şeylerden mi diye. Eğer reflüden ötürü gazsa mesela baharat, süt ve süt ürünleri, domates, kızartma, portakal,mandalina vs. dokunur genelde.