Merhaba ne olur yardım edin ikidir özele gittim bebek gelişmiyor dediler bıgün gittim ve dediler kalbi atmış durmuş henüz 6+2 haftalık detaylı usg baktılar yüne dedi kalbi durmuş kürtaj için direk gün aldım yarına ama içim rahat etmedi devlet hastanesine gittim hiç demedim kalbi falan durmuş dedim kasıklarım ağrıyo baktılar ve bebek gayet güzel gelişmiş haftasıyla uyumlu kalp atışı yeni oluşmuş dedi 2 haftaya net dinlersin ne yapacağımı şaşırdım ve doktora dedim dayanamadım dedim bana kalbi durmuş dendi yok dedi atıyor kalbi ve hangi doktora inanıcam bilmiyorum kafam çok ama çok karışık siz olsanız eğer bu durum doğruysa şikayet edermisiniz özel hastaneyi hakkım varmı buna ve ne yapayım bana bi akıl verin ne olur ve dua edin bekleyeyimmi 8 haftaya kadar belki gerçekten doğrudur kalbi
Atıyor ve bu cana kıyacaklardı yıllardır beklediğim bi bebek bu😥😥😥