Minik-japonum-05 canım benim şöyle oldu geçtiğimiz mayıs-haziran aylarında smear testim iyi çıkmadı,cın 2 denilen rahim ağzında kanse öncüsü lezyona rastlandı aşırı korkmuştum biz bebek yapmaya çalışırken kanser miyim rahmim mi alınacak gibi endişelere kapıldım fakat aşırı kolay bi operasyon geçirdim,genel anestezi ile lezyonlu bölge temizlendi 1 saat sonrada hastaneden çıktım ne ağrı ne sızı hiç bişey hissetmedim,ve sürpriz 5 yıldır hamile kalamayan ben 2 ay içinde hamile kaldım şu an 30 haftalık hamileyim size de şifa diliyorum korkmayın ben kaldıysam siZde kalırsınız sevgiler💐