merination Ecemm35 38+4 doktorun bugün 41 e kadar bekleriz dedi kalbime iniyordu bende doğurmak istiyorum 😀
Hacerunl Ecemm35 39+1 bizde doktor 40 ı geçirme dedi haftaya büyük ihtimalle suniyle doğum başlatılacak bende kendi sancım gelsin istiyorum suni istemezsen sezeryan ol diyor çok kararsızım
Xsare merination bende 39+1 bana da 41 e kadar beklendiğini söyledi 😅😬hem korkuyorum hem artık hemen gelsin istiyorum