20 haftalık hamileyim saçlarımın kırıklarını aldırmayı düşünüyorum biraz da perçem attırıcam . Ama asıl konu şu herkes töbe töbe kötü şeyler söylüyor asla inanmıyorum ama içimi kararttılar aklımı karıştırdılar…😢 Siz ne yaptınız ? Yarin gitmeyi düşünüyorum.