happymuti Kızlar 10 +3 te bebeğimin kalbi durdu yeniden hamile kaldım kimyasal oldu şimdi sebebi için test verdik bir kaç bu çıkan birisi ne anlama geliyor doktor sıkıntılı dedi ama tam bir şey söylemedi romatolojiye yönlendirdi yaşayan varmı