Llilla Eşimin bana ve bebeğimize verdiği değer, sevgi en büyük hediye bence, maddiyata dökülmesi şart değil diye düşünüyorum. Evet karnımızda 9 ay taşıyıp çok zorluk çekiyoruz ama eşler de bizle beraber çekiyor. Kaç kere acil kapılarında gece yarısına kadar bekledi, işten gelir gelmez eve bile girmeden aç susuz götürdü hastaneye, vardiyalı çalışıyor mesela benim eşim. Çok uykusuz kaldı sırf kontrollere götürmek için. İşten gelip bana yemek yaptığı günler oldu, benden fazla temizlik vs yaptığı günler oldu. Birçoğumuzun eşi böyledir ve bu da bence en büyük hediyedir🥲