Ebrkskn daha çok yeni. Hamile olmasaydın bu günlerde adet olucaktın büyük ihtimalle o yüzden olabilir birde yerleşme ağrısı olabilir. Bende çok şikayetçiyim bu karın ağrısından 13 haftalık oldu hala devam doktorlar hiç bi sıkıntı olmadığını ağrının normal olduğunu söylediler. Umarım sorun yoktur sendede 🌺