Yuliaece 33+2 olduk ama aşırı derece mide yanmam var buda bulantıya yol açıyor ve günde ne yersem yiyim hiçbir gün istifra etmeden geçmiyor her gün en az 1 kere en fazla 3-4 kere istifra ediyorum ve ne yersem karnım şişiyor 2 dilim sade ekmek yedim bugün ve sanki yarım kuzu çevirme yemişim gibi sistim midem yandı falan ne yapmam gerekiyor aslında 3.hamileligim öncekilerde de yaşadım ama bu daha fena kendi bildiğim yöntemler ise yaramıyor belki siz bilirsiniz daha iyi yöntemleri takatim kalmadı artık 🤧🥴
Tugcecv Yuliaece soluna yatmaya özen göster yatmadan 1 bardak soğuk süt iç. Rennie ya da gaviscon kullan en azından biraz azaltıyor. Bende ayni durumdayim uyku uyuyamiyorum bunlari yapinca biraz daha rahatım. Bi de havuc oneriyorlar ama denemedim hiç
Bereket41 Hic bisey gecirmiyor cnm bi ilik sut beni rahatlatiyor bende bugun cok fenaydim ama demin ilik sut ictim su an yok bisey sorcam ben de bugun istifra ettim ama rengi sari yesil arasi bi su seninkide boylemi ilk defa boyle istifra ettim
Yuliaece Bereket41 hayır cnm ben normal yediğimi istifra ediyorum fakat 3 hafta önce dışardan kaşarlı pizza söyledim ve sanırım hijyenik yapılmamıştı ve zehirlendim 2 gün sarı su istfira ettim o safra oluyor sanırım sen bı doktora git senin ki farklı olmuş üşütmeden yada zehirlenmeden safra kusulur genelde 💖
Tugcecv Yuliaece bende tr de yaşıyorum hic yurtdisi hakkinda bilgim yok ama burda olan her şeyin yurtdışında daha iyileri vardır bence doktoruna sor 😂
CmreKsidar Yuliaece bana hiç bisey fayda etmemişti doktorum rennie duo şurup vermişti o biraz ise yaradı sonra oda işe yaramadı sakız çiğnemek aşırı rahatlatıyordu
BenimKucukYazCicegim Yuliaece soğuk çay iç bende işe yarıyor. Yada markette satılan meyveli soğuk çaylar.
Yuliaece BenimKucukYazCicegim içerim genelde asitli içecek çok fazla içmiyorum hamilelikten dolayı soğuk çay meyve suyu vs içiyorum ama faydasını hiç görmedim ✨
yanealakanealakaa Yuliaece sakız cidden ise yarıyor, ben burda yazılanların çoğunu denedim ama olmadı sakız midemdeki gazi çıkarıyo biraz da olsa rahatlatıyo tam geciriyo diyemem ama ben de gaviscon şurup kullanıyorum orda yoksa bile benzeri bir şey illaki vardır bence doktorunuza danışabilirsiniz
Bsa Rahat olmasa da iki yastık kullanarak yatın, daha etkili bir ilaç verdi doktorum o daha uzun süre etki ediyor, acidpass ismi.
Yuliaece Bsa bu ilaçları keşke burda da verseler 🤦 bu devlette doktor yazayım ilaç ama fayda etmez bu hamileliğin doğal seyi vs diyor bebek mideye baskı yaptığı için fln