Lavenderandblue Arkadaşlar herkese iyi akşamlar. 10+5 deyim. İlk gebeliğim. Bazen karnım pıt pıt atıyor. Çok net hissediyorum. Özellikle hapşırdıktan sonra oluyor. Bu ne olabilir? Bilgilendirirseniz çok sevinirim. 🥰
newmom07 Lavenderandblue bende senin gibiydim eşim yanıma yattı açtı göbeğini onunda atıyor. Kalp attıkça karın oynuyor hahsh
Tugcecv Lavenderandblue bebek hareketi değildir. Atar damar vs olabilir. En erken 17. Haftada falan hareket hissedersiniz