Benimki de öyleydi 2 haftaydı yememe dikkat ettim evet güzel de kilo almaya başladı hatta 300 gram almış bu hafta, ama gerilik 3 haftaya çıkmış mesela. Doktor da bu bebekler uzun zayıf bebekler oluyor ne yaparsan yap karnı yağlanmıyor dedi. Bu arada daha 35. Haftada 49 küsür cm diğr tüm ölçümleri normal kilosu 2450 olmuş. Ama bu gerilik geçen bir şey değil