Merhaba kızlar 34 haftalık olduk 1.5 2 haftadır inanılmaz bir kasık ağrım var hatta o ağrı bacaklarıma vuruyor yürümemi bile zorlaştırıyor bazen. Bebek karnımda bir yere toplanıyor bazen. Doktorum her bir aşama için normal diyor ama endişelenmeden edemiyorum sizlerin başına geldi mi bu durum naaıl baş ettiniz?