Fatma_nur50 ilk doğumum da 41+1 normal sancı+suni+sezeryan şeklinde kombo yaptık, böyle olacağını bilseydim en başından sezeryana girerdim, 8 saat suni çektim açılmam sadece 3 cm den 5′e çıktı. Hiç biri dayanilmayacak kadar zor değildi, hepsinin acısı zamanla unutuluyor ama bana göre en zoru suni sancıydı. Ama normalde suni sancı ile çok hızlı doğum yapanlarda vardı, eğer kızımın suyu bitip kalp atışları duzensizleşip birde son anda kaka yapmasaydı normal dogurmak için biraz daha zorlardım 😃