Bibisko
0-3 ve 1-3 alabilirsiniz . Ve kesinlikle başkalarını dinleyip az almayın . Kusuyor , emerken ıslanıyor ve idrarı falan çıkıyor günde en az 2-3 kere üst değişiyor
Yıka kurut yetişemiyorsunuz birde ütülemesi var
Benim 15 takımım vardı anca yetti 3 aylık oğlum halada kıyafetleri oluyor
Ayrıca çok iri bir bebek değilse uzun süre giyer doğduğunda hepsi büyük geliyordu
Çok almayın ama az da almayın ben iki takım aldım diyenlere gerçekten şaşırıyorum