Bhr4117 Kızlar 33 +1haftaligıız bebek hareketleri daha az hissediyorum geçen haftaya göre sizin de öyle mi gün içinde ya seyriyor ya bı iki tekme atıyor o kadar yemek yiyorum içiyorum tık yok
tazecikannee Bhr4117 33 ye bende de öle oluyordu canım şuna 34 yediğim tekmeler kalmadı çok hareketli
Tunarast Bhr4117 benimki de 33+1 iki gündür hareketleri azalmaya başladı çünkü bebeğin hareket edeceği alan azaldı. Az hissetseniz de sıkıntı etmeyin ben ilk çocuğumu neredeyse hiç hissetmiyordum
miarslan-1 Bhr4117 benimkide öyle eskiden tekmeler yumruklar hiç durmazdı. Bu haftadan itibaren daha çok dalgalanma ve bir yere toplanma şeklinde olmaya başladı. Kafasını ya da poposunu bi tarafıma doğru uzatıyor enteresan bir his 😂
zeytinkus5 Merhaba aynı haftadayız bebeğinizin mutlaka sevdiği bir yiyecek vardır . Onları tüketebilirsiniz ve kendinizi mutlu edecek şeyler yapabilirsiniz ☺️
Bhr4117 zeytinkus5 herşeyi yapıyorum gündüz bı iki vurdu seyrildi geçti başka da yok bebisi tam midemde hissediyorum 2 gündür o yüzden mi bilemedim
ilkanneyim06 Çok yorulduğunuzda falanda olabiliyo ben 38 haftalığım benimde haftalar arası değiskenlik cok oldu ama korkmayın sağa sola yatın biraz dinleyin bebeğinizi
Bhr4117 tazecikannee tazecikannee benimde olur öyle ozman hissediyorum hissetmiyor değilim ama.az hissediom buda beni endişelendiriyor bı kayıp verdiğim için daha önce 😔
sumblogg Bende 33+1im bu zamana kadar nasıl düzeni varsa aynı şekil devam ediyor. Belli saatleri var 😅 o zamanlar coşuyor 😅
Bhr4117 sumblogg benimde düzeni vardı düzeni bozunca bende ona bozuldum 😂😂😂Trip attım cocuga resmen😂😂😂