CmreKsidar Bnde anlamadım bi türlü en son burda post açmıştım buram ağrıyo die Allah razı olsun biri safrana baktır taş ağrısı dedi. Dr a direk söyledim . . Yoksa ortopedi ye fln gidecektim sırt ağrısı için. Zaman kaybedecektim . Bende taş iltihap ve çamur vardı ameliyatım çok zor geçti entübe bile etmişlerdi her ihtimale karsı. Ameliyattan çıkınca çok şiddetli bi ağrıyla uyandım entübeden dolayı yutkunamıyordum küçük dilim sallanıyordu büyük et gbi . . Hemen ağrı kesici yapıldı uyumuşum 6 saat sonra uyandım. Biraz ağrı sızı oluyo ama ameliyat öncesi olan ağrılarım kadar kötü değildi hiç korkmayın ihmal de etmeyin zehirlerse çok riskli . Burda doğumdan 15 gün sonra ameliyat olanlar olmuştu safradan . Onlar bile çok sıkıntı çekmemiş