Kızlar belimde boynumda fıtık var ağrı kesiciler bile kesmiyordu doktor ameliyat düşün çok büyümüş dedi ve biz kaplıcaya gittik eğzersizlere başladım biraz ağrısı azaldı hamdolsun diyemeden deprem oldu İskenderun’da evimiz yıkıldı biz kendimizi ankara ya attın biraz şoku üstümüzden atalım diye o ara bi şok daha iki aylık hamileyim
Şimdi napalım herşeye hamdolsun demekten başka çeremiz mi var
Benim gibi olan var mı fıtıkla hamilelik nasıl gider