kızlar meraba benim iki kızım var biri iki buçuk diğeri bir yaşında dünden beri adet sancım var belim kopuyor sanki birde çok akıntım var dün pembesi akıntı geldi koruyunuz cocuklsr çok küçük ihmal vermiyorum ama bugün test yapmadım t orada beyaz çizgi var başda belli olmuyordu ama şimdi belli oluyor yarın kan tahlili veriyim mi yoksa bekleyimmi eşim yok testte diyor ama benim ikinci kızımda böyle oldu iki test böyle çıkmıştı sonra hamile olduğumu öğrendim acaba varmıdır