Kızlar 36+4 doğum yaptım bebek yaklaşık 3 kilo doğdu kuveze aldılar solunum sıkıntısı var diye.dun burnuna takılan cihazı çıkarmışlar beslemesi kan sonuçları herşey normalmis . biberona geçme falan olacakmis .sorum şu yani solunum cihazını cikarmislarsa orda bekletmenin anlamı nedir..ozel hastane diye mi uzatiyorlar artık bilemiyorum tecrübeli kişiler yorum yapabilir mi 🌼