Edda28 Kızlar nasılsınız heyecan var mı hazırlıklar tamam mı beni bugün daha da bir heyecan bastı 3. Bide benim içim bir tuhaf oluyor nasıl geçecek yarın biran önce kavuşmak istiyorum ya 🥰🥰
Hadya Edda28 Ev temizligi,kisisel temizlik,hastane cantasi falan her sey hazir.Cuma benim de sezeryanim var,icim kipir kipir ve bi an once hayirlisiyla olup bitse de bebegimi alip evime gelsem diyorum :)
Edda28 Hadya ya bende aynı içimde bir heyecan birde 9 yaşında ablamız 3 yaşında abimiz var en çokta oğlum ne tepki verecek merak ediyorum ☺️ Benimde bugün son temizlik var gitmeden ev silme süpürme sonra yarını beklemek kaldı ☺️
Edda28 Tugbakk yarın 37+6 oluyorum canım doktor direk 38 diyor normalde haftaya olacaktı ama erkenci biraz beklemiyor sancılarım çıkıyor nst de riske atmayalım dedi
Tugbakk Edda28 Anladım canım inşallah sağlıklı bir şekilde gelir yavrunuz 🙏Allah ağrısız sızısız doğum geröekleştirsin 🫶