Hfdkmn Bir_anne6668 bende yasadim canm asla doymuyordum 2 saat yemeden zor duruyordum gecer bi kac haftaya merak etme normal
Xxx0101 Bir_anne6668 psikolojiktir bebek şuan sizin yediklerinizden bile beslenmiyor ilk 4 ay normal beslenmenize devam edebilirsiniz gerekli durumda destek alın
Ozgekilic_ Bir_anne6668 bende ılk haftalardan ıtıbaren aynıyım çok sol acıkıyorum biraz aç kalınca da elım ayagım tutmuyor 😅 16 haftalık oldum hala aynı 😭😭
Bir_anne6668 Hfdkmn isllah ta gebeden ocede boyleydim son kizim dan sonra bi hayli yememe duskun oldum inanirmisiniz 1 bucuk ekmek yiyorum kahfaltida oylen aksam
Bir_anne6668 BenimKucukYazCicegim kiz bi de bunlari vermesi var dogumdan sonra da emziriyom diye yiyom😁
Bir_anne6668 Xxx0101 ben bebek yuzun den demiyorum ben su bir ay ccok duskun oldum diyorum bir de doktora gitim ust ustte olmsuz konustu stres ten de mi oluyor acaba diyorum
Bir_anne6668 Ozgekilic_ kiz niye boyle oluyorum anlamiyorum 58 kilo dan 72 kiloya ciktim saka gibi gercekten
Busenur05 Ozgekilic_ benim de aynı tansiyonum yerlere düşüyor😅 elim ayağım tutmuyor resmen tek çare yemek 😅
Cwwksedef Bir_anne6668 evet bende 6. Haftada öğrendim hamile olduğumu 53 kilodan 67ye çıktım 3. Ayıma kadar aşırı yiyodum faekında olmadan vitamin eksikliğine ve yeterli protein alamamaya bağlıyorum ve ödemde topluyor vücudumuz dikkat etmek lazım sağlıklı beslenmeye çalış canım ama korkma kilo verilir 😍🥰
Ebrarkubra Bir_anne6668 yiyebilmek iştahının açık olması güzel fakat ilk 7 haftada 14 kilo çok fazla doktoruna gorusmeni tavsiye ederim
defneveannesii_ 13+3 haftalığım inan bende de aynı durum var eşim hatta şaşıp kalıyor bazen bu kadar çok sık acıkmama ve yememe 🤭😄 Doktora sormuştum ben oldukça normal demişti hatta kısma boğazını kız ye demişti😅 Bence hiiiç endişe etme boşuna☺️
Bir_anne6668 defneveannesii_ oyle de bu kilolari bi de vermesi var dogmadan sonra bir de sezeryan ya onun siskinligi de var 😅
Bir_anne6668 defneemom hayir daha once de almisligim var 7 hafta daha yolun yarisi bile degil ee daha yiycem icicem doguma kadar sim diden 72 kiloyum daha kaca cikarim bilemm
defneveannesii_ Bir_anne6668 Yaa o kilolar bi şekilde verilir bence ben çok kilodan korkmuyorum işin gerçeği 😂 Hiç boğazımdan kesmiyorum yiyorum 😌 Bebişler sağlıklı olsunlar da 🌸
defneveannesii_ Bir_anne6668 Biz iştahımız açılıyor normal olarak yiyoruz bence hiç sağlığımızla alakalı bi problem olmaz yani sağlıksız beslenmedik sürece☺️
Bir_anne6668 defneveannesii_ oyle tabi ama bi duzeni olur yemenin icmenin ben de o da yok aksam satt 13 15 kocaman bir dabaga salata yapr yerim 😁