Merhabalar öncelikle herkese hayırlı olsuun:) Sağlıcakla bebişlerimizi kucağımıza alalım. Sorum şu haziran sonu gibi doğum yapacağım inşallah izmirde yaşıyorum. Hastane çıkışı için kısa kollu mu uzun kollu mu ürünler tercih etmeliyim çok kararsız kaldım