Kızlar merhaba. Bir düşüğüm oldu ve 1 yıldır ugrasıyorum yeniden hamile kalmak için. Bu ay ovülasyon testi yaptım yumurtlamam adet bitiminin 6. Günü çıktı.ve o gün ilişki oldu. Adetim 30 günden önce hiç olmazdı hatta bir iki gün geçerdi . Bu ay umutla gebe olduğumu düşünürken adetime 3 gün olmasına rağmen kanamam başladı adet gibi. Ama çok ağrım yok. Yerleşme kanaması adet gibi olur mu böyle yoğun olur mu sizce ??? Böyle birsey yaşayan var mı aranızda ???