Rumeysa030517 sanirim araştırma kısmını sizin yapmanız daha mantikli, bu da bi muayene şekli, her meslekte olduğu gibi doktorlukta da yeterince iyi olmayanlarin yanlis uygulaması oluyordur tabii. Ama bunca insan oldum bise olmadi diyorsa demek ki uygulanabilir bise, ki araştırdığınızda belki görür ya da duyarsınız her zaman 2. Secenek dahi olsa daha net bilgi alınır.