sendilan merhaba benim bebeğin de karın çevresi iki hafta geriledi. Normalde hep önden gidiyorduk ama son haftalarda bu şekilde oldu. Kuyruk kemiğim kırık olduğu için suni sancı verip vajinal doğumu başlatamıyoruz riskli çünkü. O yüzden ben de cuma sezaryen olacağım inşallah bebeğim 39+3 oluyor. Kendi gelmesini bekledik on gün süre verdik ama asla gelir gibi değil. Ben hamileliğin başından beri çok çok sağlıklı beslendim muz ceviz badem tahin pekmez kaşarlı tost yumurta yeşillik Balık omega takviyeleri elma havuç tükettim. Bebeğim 3 kilo, ne yaparsanız yapın sizin bir potansiyeliniz var ve bunun çok üstünde bir bebek doğuramazsınız demişti doktorum. Canını sıkma bebişin artık doğması gerekiyor demek ki hayırlısı olsun inşallah