Bende aynı durumu yaşadım doktor hanım bana düzgün açıklama bile yapmadan iyi haber veremiycem dedi , geç döllenme olmuş olabilir henüz bebek çok küçük kısa bir süre bekleyelim tekrar bakalım diyebilirdi. ben bu doktora özelde dünya para bayıldım , direkt bana negatif enerji yükledi, hamile olmadığımı bile düşündüm ama oysaki durum öyle değil , sağolsun çevremde durumu yaşayıp deneyimleyenler fikir verdi