Kızlar ilk gebeliğim 2 hafta önce bugün doktora gittim bebeğim 2400 Gr 34. Haftada göründü fakat uygulamadaki haftamla aynı olması gerekiyordu doktora giderken hep bakıyordum eş gidiyordu tarihler uygulamadaki haftam 32ydi
Kısacası iki hafta ileri attı doğum tarihimi henüz öğrenemedim de nişanın ortası gibiydi şimdi baya karıştı rahimime bıçak saplanır gii ağrı giriyor sürekli su an en son gittiğim öğrendiğim haftadan beri 36. Haftaya girdim neden böle atladı çok merak ediyorum bilen var mı