Ela4810 ElaRose hiç korkma kuzum iki defa yumurtalarım toplandı. Çok güzel uyuyosun. Uyandığında öyle dinç dinlenmiş sanki saatlerce uyumuş gibi oluyosun. Sonrasında zaten her gün arıyolar embriyoların durumunu söylüyorlar çok heycanlı bi şekilde bekliyorsun
Neslibt72 ElaRose selamm daha önce de konuşmuştuk ☺️opu olacak mıı? Benimde hayatımda ilk narkozumdu ama narkozla ilgili kısımlarda hiç sıkıntı yok. Zaten bir yerden sonra hiçbir şey anlamıyosun ve uyandığında odada oluyosun . Hemşirelerde sürekli girip çıkıyo iyi misin diye soruyolar iyice ayılınca doktorda ilgileniyor ama zaten anlamıyosun yavaş yavaş önce zihnim uyanmıştı duymaya başlamıştım sonra da gözlerimi açabilmiştim
Dorukkusumm ElaRose hiç ama hiç korkma miss gibi uyuyorsun cok ağır Bi anestezi verilmiyor zaten ve cıkmadan uyandırıyorlar.. Bu şeye döndü bende defalarca narkoz aldım ama pazartesi sezeryanım var genel anestezi olacağım niyeyse narkozdan ürktüm sonuçta doğum diyorum 😀.. Ama inan hiç bişey hissetmiyorsun anlamıyorsun o sersemlik bile güzel oluyor uyku hali.
firtina ben de korkuyordum ama sonrasinin guzel olacagini dusunerek sedyeye uzan gerisini anestezi ekibi hallediyor :)
Neslibt72 ElaRose önemli olan sayısı değil kaliteli çıkmasıı oda embriyologların işlemlerinde belli olur. Benimde güya 40 yumurtam toplandı ama hepsi çöp geriye 4 embriyo kaldı mesela. Ve az yumurtada opu daha kolay geçiyo diyorlar inşallah seninde öyle geçer ve hepsi sağlıklıdır 🙏🏻
Ela4810 Didemcann ben 1 gün sonra işe başladım. Yapılan günde bişeyim yoktu fakat doktorum anestezi aldığım için evde olmamı uygun gördü
Neslibt72 Didemcann merhabaa Opudan önce 2 gün ve sonrası 3,4 gün çok fenaydım. Hastanede ohss ile ilgili bir şey dememiş olsalarda bence kesin oldum . Allah bir daha bana ve kimseye yaşatmasın benim için çok zor bi 4,5 gündü
ElaRose Dorukkusumm canım opu oldum korkmadım da çok iyiymiş. Bebişini sağlıkla al kucağına . Bak ben tüp bebekle uğraşıyorum Sen ne güzel tutmuş . Hiç korkma yine kolaylık verir Allah