Sdkml Kızlar 32 haftalık gebeyim kabızlık sorunum var ilaç kullanıyorum onu için içtikten sonra lavoboya çıktım kahverengi akıntı gibi bişey geldi dr a attım kurumuş kan akıntıyla çıkıyo kırmızı gelirse hastaneye gel dedi ama tam emin değilim vajinadanmı arkadanmı geldi başına gelen varmı böyle olay çok korkuyorum 😞
Sil12 Sdkml kabızlık oldugu zaman vajinadan gelmiyor zorlandığın için öyle kan geliyor arkadan . Bende de var aynı durum hatta bende koyu kan geliyor
Sdkml Sil12 ama sonradan akıntı gelince hafif silik silik gibi yine geliyo uani tek idrara gittiğimde az az geldi