İlk gebeliğimde yaptırdım. Annemde ve kayınpederimde şeker olduğu için genetik yatkınlığımız olabilir diye riske etmedim sonuç şekerim çıkmadı bünyeden bünyeye fark göstermekle birlikte bendeki etkisi berbatti. Aç karna kan veriyorsunuz. Küçük bir pet şişede su görünümlü bir sıvı veriliyor onu içiyorsunuz mümkün mertebe tek hamlede iç diye tavsiye edilmişti bana. İçtikten iki saat sonra tekrar kan veriyorsunuz böylece açlık tokluk şekerinize bakılıyor. Hayatımda içtiğim en berbat içeçekti bir süre bunlatim oldu kendimi kötü hissettim ama 1 saat içinde bu his geçti. Şu an ikinci hamileliğimi yaşıyorum doktorum açlık şekerime bakıp gerekli görmedi ilk gebeliğindedir şeker sorunum olmadığı için yaptırmadı ama ikinci gebeliğimin doktoru farklı