annekuzusu_ bebek kesesinin çevresinde kanama alanı oluşmuştu, hiç bi doktor gebeliğime devam edeceğime ihtimal vermiyordu. Çünkü kesenin 3 tarafıda kanla doluydu. Ama çok şükür 20. Haftadan sonra bitti kanamam. İlk başta benimde plesantam öndeydi hiç korkma zamanla olması gereken yere geçiyor. Çok şükür şimdi oğlum 3 aylık. Hatta ismini doktorum koydu, demir gibi bi çocuk maşallh dedi😁 demir ismi de çok hoşumuza gitti demir koyduk