gecekusuanne Merhbalar 4 gün once sezeryan dogum yaptim. Dikis yerinin üstünde gobek deliginin altinda morarma oldu çürüme gibi sarimtirak bisey basina gelen var mi normal mi?
zeynozey gecekusuanne normal canım benimde dikiş yerinin altında bikini bölgesinde oldu. Kendi kendine geçti