Kızlar bugün bi anda belime şiddetli bi ağrı girdi uzandım biraz o zonklamasın geçti. Suanda da belimin tam ortası ağrıyor hala arada kasıklarıma da sancı vuruyor. Ne olabilir acaba kötü bişey midir yoksa hamileliğin getirdiği bir şey mi bilemedim, korktum açıkçası. Kanama falan yok ama kaşık bel ağrısı devam ediyor.