Öncelikle herkese merhabaaaa, 40+5’ten selamlar… Bugün sabah kontrolüm vardı iki gün önce muayene oldum dalar herhangi bir açıklığım olmadığı İçin doktorum iki gün sonraya randevu verdi ve bugün sabah ben hissetmişim gibi doğuracağımı gece hiç bir şey yemedim sabah nevresimlerimi değiştirdim temizlik yaptım ama sabah nişanım geldi bende normal doğumum başlayacak diye bir umutla duşumu aldım hazırladık ve doktora gittiiik😂 taaa ki muayene edip nst bağlayana kadar en ufak bir sancı yok açılma yok yumuşuma yok olgunlaşmamış bir rahim var, doktorum sezeryan teklifini sundu eğri oturup güzelce konuştuk ve sezeryana karar verdik hemen bir saat sonraya randevu verdi ve hastaneye geldiikkk😂 Beni bir heyecan bastı ben ağlıyorum heyecandan stresten hemen işlemler başladı hooopppp beni ameliyathaneye aldılar ben uyuşturma olarak epidural uyuşturma yöntemini seçtim iyi ki de onu seçmişim çok mutlu kaldım, biraz zaman sonra başladı hiç bir şey hissetmedim ufak tefek çekiştirmeleri ve mide bulantısı çektim o kadar sonra bebiş hemen çıktı onu gösterip hemen giyindirmeye götürdüler ve bebiş gitti bende yarım saat sonra filan çıktım ameliyattan sonra biraz ağrım oldu ama şuan iyiyim bin şükür, kesinlikle epidural tercih etmelisiniz bence çok rahat olur bacaklarınızı hissediyorsunuz sadece göbek bölgeniz uyuşuyor ve ben epiduraldan sonra suntayı takın dedim ve hiç hissetmedim, korkmayın anneler bazen her şey istediğimiz gibi olmuyor ama bebeğime sağlıcakla kavuştuk şükür sorularınızı alabilirim ❤️❤️